De samenstelling van de verschillende commissies binnen de Flitsclub in 2020
Binnen de Flitsclub Sneek draagt het bestuur de eindverantwoording voor alle activiteiten.
Artikel 12 lid 3 van de statuten biedt het bestuur de echter de mogelijkheid bepaalde taken en bevoegdheden te delegeren.
Voor een aantal specifieke taken zijn door het bestuur de volgende commissies ingesteld:
Commissie Walactiviteiten - Organisatie en coördinatie van clubevenementen en walactiviteiten.
Leden:
- Nelie Jasper (vz)
- Marion Heeren
Redactiecommisie - Redactie jaarboek, Flitsstory en Website. Tevens alle voorkomende P.R.
Leden:
- Secretariaat flitsclub
- Margriet Faber
Trainingscommissie - Het organiseren en coördineren van opleidingen en trainingen t.b.v. de leden van de Flitsclub. O.a. Theorie bijeenkomsten en praktijktrainingen.
Leden:
- Rainier Boerdijk (vz)
- Loes de Bruijn
- Tom Otte
Per mail bereikbaar op: trainingen@flitsclubsneek.nl
Materiaal en Stand-by commissie - Beheer materieel Flitsclub, waaronder de Flitssloep en rubberboten en het organiseren en coördineren van de stand-by tijdens wedstrijden en trainingen.
Leden:
- Wierd Zijlstra (vz)
- Steven Gerlofs (Stand-By)
Technische commissie - Vraagbaak en toezicht op technische staat van de bootjes. Bekijken tevens jaarlijks alle Flitsen op voldoen aan voorschriften.
Leden:
- Wierd Zijlstra (vz)
- Gerrit Salverda
- Robert Foekema
- Johan de Visser
- Gerrit Hofstra
Wedstrijdcommissie - Het vanuit de Flitsclub begeleiden van wedstrijdorganisaties bij het organiseren van wedstrijden met de Flitsklasse als deelnemer.
Leden:
- Bart Raymann (vz)
- Trainingscommissie
- Walcommissie
Ledenadministratie - Beheer en aanspreekpunt Ledenadministratie
Leden:
- Secretariaat
Fokkenistenbank - Beheer en aanspreekpunt Fokkenistenbank
Leden:
- Secretariaat
Website - Beheer website, aanspreekpunt botenbank, uitslagverwerking.
Leden:
- Marion Heeren
- Gerhard Bouma